اخبار

رازهای فروش و توزیع آمازون

[vc_row equal_height=”yes” content_placement=”top”][vc_column css_animation=”fadeIn” width=”1/6″ woodmart_sticky_column=”true” offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”]

[/vc_column][vc_column offset=”vc_col-md-10 vc_col-xs-12″][vc_column_text text_larger=”no”]

آمازون یکی از شرکت های اینترنتی و فروش کالای پر سر و صدای جهانی است. اینکه آمازون چگونه اجناس خود را به فروش می رساندو بعد از فروش چگونه آنها را توزیع می کنند حائز اهمیت است. برای فروش محصول ابتدا باید چگونگی توزیع خدمات را مد نظر گرفت. در این مقاله سعی شده که در رابطه با توزیع محصولات و کالاها بحث شود.

با توجه به بررسی هاي انجام شده، در خصوص کشور هایی که در آنها آمازون بیشترین تعداد محل توزیع خدمات را دارد، ایالات متحده با ۴۶۶ واحد در جایگاه نخست قرار گرفت.

طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط International MWPVL ،آمازون حداقل ۲۱ میلیون متر مربع از کل فضاي توزیعی خدمات جهان را در اختیار دارد. بر اساس آمار به دست آمده قابل ذکر است که بیشترین محل هاي توزیع خدمات آمازون به ایالات متحده با ۴۶۶ واحد در حال حاضر و محل هاي برنامه ریزي شده در آینده، تعلق دارد.

به دنبال آن، هند با ۱۴۱ واحد محل توزیع خدمات آمازون در حال حاضر و در آینده، در جایگاه دوم قرار گرفت. این در حالی است که بریتانیا با ۹۶ واحد محل توزیع، در جایگاه سوم قرار گرفت.

در نمودار ارائه شده، کشورهایی که آمازون در حال حاضر و در آینده بیشترین تعداد محل توزیع خدمات را در آنها دارد، مشاهده می کنید؛[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *