-9%
خرید محصول
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
این سررسیدها دارای انواع تاریخ شمسی، قمری، میلادی و همچنین روز، ماه و سال است، همچنین رویدادهای مهم و تعطیلات رسمی در سررسید تبلیغاتی ثبت شده است.
حتما تاکنون کنجکاو شده اید که سررسیدهای تبلیغاتی چه هستند و کاربرد و انواع آنها چه می باشد.
باید بگوییم که سررسید تبلیغاتی کتاب و یا جدولی هستند که حاوی یک تقویم از یک سال، همراه با اطلاعاتی که به صورت پیوست در ابتدا یا انتهای سررسیدها قرار می گیرند.
به طور کلی همان دفترچه یادداشت روزانه می باشد اما با این تفاوت که هر صفحه از آن دارای تاریخ است.
سالنامه های تبلیغاتی می تواند شامل فهرست مناسبتهایی باشد که بنا به تصمیماتی اتخاذ شده اند تا یاد و خاطره حوادث، اتفاقات یا انسان های نام آور را زنده نگه دارند که در واقع در سررسید به حقایق مختلف در ارتباط با دستاورد های گذشته و حال اشاره شده است.
این سررسیدها عموما دارای تبلیغات شرکت ها، سازمان ها و نهادها می باشند.
معمولا در صفحات ابتدایی این سررسید تبلیغاتی درباره شرکت، محصولات ، اهداف و سایر مطالب مرتبط با شرکت و مجموعه مورد نظر چاپ می شود که جنبه رسانه ای و تبلیغاتی جهت معرفی هرچه بهتر مجموعه شما دارد.
یکی از راه های معرفی برند در تمام دنیا استفاده از این نوع سررسیدها می باشد که برای برندینگ بسیار حائز اهمیت است.
تمام مشتریان شما هر روز با دیدن این هدیه شما چشمشان به لوگو و برند شما می افتد که در معرفی هرچه بیشتر شما بسیار موثر است.
این سالنامه ها هر سال توسط سازمان های گوناگون چاپ می شوند و مراکز چاپ سررسید سعی می کنند اطلاعات مفید درباره شرکت یا مجموعه ،مطالب کمیاب و یا سرگرم کننده ای را برای سودمندی بهتر در سررسیدها قرار بدهند.
حال ممکن است موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی، سیاسی و یا اجتماعی و… را پوشش دهند و حتی تنها به یک موضوع خاص بپردازد.
طی چند سال اخیر، سررسیدها با عناوین متنوعی به چاپ رسیده اند که با پسوند تخصصی آن معروف هستند.
سررسید تبلیغاتی یک نوع دفتریادداشت تبلیغاتی می باشد که شما قادر خواهید بود برنامه های روزانه خود را در تاریخ همان روز یادداشت نمایید. این سررسید ها دارای انواع تاریخ شمسی، قمری، میلادی و همچنین روز، ماه و سال است، همچنین رویدادهای مهم و تعطیلات رسمی در سررسید تبلیغاتی ثبت شده است.
تولید و چاپ انواع سررسید تبلیغاتی و اختصاصی سال هاست که یکی از اصلی ترین برنامه های تبلیغاتی برندها، صنایع، اتحادیه ها، سازمان ها و شرکت ها می باشد.
واضح است که کیفیت چاپ انواع هدایای تبلیغاتی از جمله انواع رسید تاثیر مستقیمی بر نتایج مثبت ارائه هدایای تبلیغاتی به عموم مردم دارد پس در انتخاب تولیدکننده هدایاس تبلیغاتی و چاپخانه دقت کافی را داشته باشید.
حتما تاکنون کنجکاو شده اید که سررسیدهای تبلیغاتی چه هستند و کاربرد و انواع آنها چه می باشد.
باید بگوییم که سررسید تبلیغاتی کتاب و یا جدولی هستند که حاوی یک تقویم از یک سال، همراه با اطلاعاتی که به صورت پیوست در ابتدا یا انتهای سررسیدها قرار می گیرند.
به طور کلی همان دفترچه یادداشت روزانه می باشد اما با این تفاوت که هر صفحه از آن دارای تاریخ است.
سالنامه های تبلیغاتی می تواند شامل فهرست مناسبتهایی باشد که بنا به تصمیماتی اتخاذ شده اند تا یاد و خاطره حوادث، اتفاقات یا انسانهای نام آور را زنده نگه دارند که در واقع در سررسید به حقایق مختلف در ارتباط با دستاوردهای گذشته و حال اشاره شده است.
این سررسیدها عموما دارای تبلیغات شرکتها، سازمان ها و نهادها می باشند.
معمولا در صفحات ابتدایی این سررسید تبلیغاتی درباره شرکت، محصولات ، اهداف و سایر مطالب مرتبط با شرکت و مجموعه مورد نظر چاپ می شود که جنبه رسانه ای و تبلیغاتی جهت معرفی هرچه بهتر مجموعه شما دارد.
یکی از راه های معرفی برند در تمام دنیا استفاده از این نوع سررسیدها می باشد که برای برندینگ بسیار حائز اهمیت است.
تمام مشتریان شما هر روز با دیدن این هدیه شما چشمشان به لوگو و برند شما می افتد که در معرفی هرچه بیشتر شما بسیار موثر است.
این سالنامه ها هر سال توسط سازمانهای گوناگون چاپ می شوند و مراکز چاپ سررسید سعی می کنند اطلاعات مفید درباره شرکت یا مجموعه ،مطالب کمیاب و یا سرگرم کننده ای را برای سودمندی بهتر در سررسیدها قرار بدهند.
حال ممکن است موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی، سیاسی و یا اجتماعی و… را پوشش دهند و حتی تنها به یک موضوع خاص بپردازد.
طی چند سال اخیر، سررسیدها با عناوین متنوعی به چاپ رسیده اند که با پسوند تخصصی آن معروف هستند.
پیشنهاد: ما به شما چاپخانه چاپیتا بهترین چاپخانه مشهد را معرفی می کنیم چون همراه با کیفیت بالای چاپ قیمت مناسب و ارزان هم دارد.انتخاب بهترین چاپخانه در مشهد با توجه به اهمیت تبلیغات و خدمات چاپی شما بسیار مهم می باشد.
سالنامه تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای مؤثر در بازاریابی و تبلیغات، نه تنها اطلاعات تقویمی را ارائه می دهد بلکه می تواند به تقویت برند و افزایش شناخت مشتریان کمک کند. این نوع سالنامه ها معمولاً با طراحی های خاص و محتوای سفارشی تهیه می شوند و به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان و همکاران ارائه می شوند.
تبلیغ برند: سالنامه های تبلیغاتی فرصتی عالی برای نمایش لوگو و اطلاعات تماس برند شما در طول سال فراهم می کنند. این تقویم ها می توانند در مکان های مختلفی قرار بگیرند و به مخاطبان شما یادآوری کنند که برند شما همیشه در دسترس است.
ایجاد ارتباط با مشتریان: ارائه سالنامه به عنوان هدیه به مشتریان و همکاران می تواند به تقویت روابط و ایجاد اعتماد کمک کند. این هدایا نشان دهنده توجه و احترام شما به مشتریان است.
توجه به جزئیات: سالنامه های تبلیغاتی معمولاً شامل طراحی ها و محتواهای منحصر به فرد هستند که می توانند توجه بیشتری را جلب کنند و به برند شما ارزش افزوده دهند.
طراحی سفارشی: سالنامه های تبلیغاتی معمولاً با طراحی خاصی تهیه می شوند که متناسب با هویت برند شماست. این طراحی شامل رنگ ها، فونت ها و تصاویری است که با پیام برند شما همخوانی دارند.
فضای یادداشت: بسیاری از سالنامه ها دارای فضای خالی برای یادداشت ها، برنامه ریزی ها و یادآوری ها هستند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که از سالنامه به عنوان یک ابزار کاربردی استفاده کنند.
محتوای متنوع: سالنامه های تبلیغاتی می توانند شامل اطلاعات خاصی مانند نکات بهداشتی، اطلاعات فرهنگی، یا جملات انگیزشی باشند که جذابیت بیشتری به آن ها می بخشد.
کیفیت چاپ و مواد: سالنامه های تبلیغاتی معمولاً با استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی های پیشرفته چاپ تولید می شوند تا ظاهر و ماندگاری بالایی داشته باشند.
دیده شدن مداوم: سالنامه های تبلیغاتی به طور مداوم در معرض دید قرار دارند و این باعث می شود که نام برند شما در ذهن مشتریان باقی بماند.
فرصت تبلیغاتی: سالنامه های تبلیغاتی می توانند شامل تخفیف ها، پیشنهاد های ویژه یا اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما باشند که به جذب مشتریان جدید کمک می کند.
هدیهای کاربردی: سالنامه های تبلیغاتی به عنوان هدایای کاربردی و مفید شناخته می شوند که افراد به راحتی میتوانند از آن ها استفاده کنند و این باعث می شود که گیرنده ها به شما و برند شما توجه بیشتری کنند.
افزایش ارتباطات: ارائه سالنامه به مشتریان می تواند به تقویت روابط و افزایش تعاملات مثبت کمک کند.
تنوع در اشکال و اندازه ها: سالنامه های تبلیغاتی در اندازه ها و شکل های مختلف تولید می شوند، که به شما این امکان را می دهد تا گزینه ای را انتخاب کنید که مناسبترین گزینه برای برند و هدف شما باشد.
سررسید های تبلیغاتی دارای مزایای هستند که دیگر سررسیدهای موجود دارای این مزایا نیستند. مقرون به صرفه بودن آنان، تبلیغات ارزان و … از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. در ادامه به صورت کامل توضیح می دهیم:
سررسیدهای تبلیغاتی نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی مانند بروشورها، کاتولوگ ها و … بسیار کاربردی تر می باشند. چراکه اکثر اشخاص حداقل یک سررسید تبلیغاتی در محل کار یا خانۀ خود دارند و از آن استفاده می کنند.
برخی حتی بعد از پر شدن همه برگه های سررسید، آن را دور نمی اندازند.
لازم به ذکر است سررسیدهای تبلیغاتی همه روزه توسط افراد مشاهده می شوند، اما در هر بازدید شما شامل هزینه نخواهید شد و این تبلیغ برای شما بسیار اقتصادی خواهد بود.
در کل باید گفت سررسید تبلیغاتی در مقایسه با تبلیغات سنتی و دیجیتالی مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد و برای صاحبان همه مشاغل و کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای نوپا بهترین انتخاب است.
بیشتر مردم خصوصا صاحبان مشاغل ، پزشکان، وکلا و … که نظم برای آنان اهمیت ویژه ای دارد از این هدایای تبلیغاتی همیشه استفاده می کنند. خب ناگزیر روزانه برند شما جلوی چشمان این اشخاص می باشد. حال ممکن است مشتریان شما از این سررسید تبلیغاتی استفاده کنند. از این رو همیشه به یاد شما خواهند بود و قطعا در فروش شما موثر می باشد.
سررسید تبلیغاتی دارای اندازه صفحه برای تمام روزهای سال است و این باعث می شود فضای زیادی برای تبلیغات برند وجود داشته باشد. به عنوان مثال، سازمان ها و شرکت ها می توانند لوگوی خود را در پایین هر صفحه از تاریخ سررسید چاپ کنند یا می توانند آن را فقط در صفحات اول سررسید قرار دهند. با این حال، این امکان برای سازمان ها وجود دارد که برند و اطلاعات خود را در 365 روز سال در تمام صفحات به نمایش عموم بگذارند.
چشم به هم بزنین، روزها می گذرند و سال جدید می آید. یکی از بزرگترین چالش های پیش روی شرکت ها و کارخانه ها در پایان سال، هدایای نوروزی است که می تواند نشان دهنده برند و خدمات آنها باشد و در عین حال مقرون به صرفه و موثر باشد.
به نظر می رسد سررسیدهای تبلیغاتی و تقویم ها یکی از این گزینه ها باشد که تمامی فاکتور های فوق را دارد و از قدیم الایام نسبت به استفاده از آنها اهتمام ورزیده می شده است.
شاید برایتان جالب باشد که نخستین سررسید یا همان سالنامه چاپی در ایران که در سال ۱۲۹۰ هجری قمری به دستور مشیر الدوله صدر اعظم وقت و به مدیریت محمد حسن صنیع الدوله رئیس اداره روزنامه جات، دار الطباعه و دارالترجمه دولتی و مترجم ناصرالدین شاه منتشر شدهاست.
اعتماد السلطنه دربارهٔ ایجاد سالنامه نوشتهاست که: «این دفتر که اروپاییان آن را آلماناک میگویند هیئت دربار هر ملک و رؤِساء دوایر هر دولت و شماره نفوس هر اقلیم و استعدادات حربیه هر حکومت و جمیع حوادث عمده و انکشافات جدیده نسبت به آن سال مخصوص مصرح ومنصوص است و نیز بر فواید دیگر اشتمال دارد که به احصاء و استقصاء در نمیآید.
این گونه رساله که مرآت احوال یک ساله است در ایران و هیئت دربار آن تألیف نمیگردید تا سال یک هزار و دویست و نود و یک هجری[۱۲۹۰] بنده مؤلف به ترتیب و ترکیب آن مأمور گردید و آلماناکی بس نغز و نیک تلفیق داده مطبوع و منتشر ساخت مشتمل بر هیئت دربار دولت علیه ایران و… به علاوه فوائد عظیمه دیگر از قبیل تطبیق سنین تاریخ هجری و میلادی از بدایت هجرت…»
بعدها سایر ارگان های دولتی و خصوصی ، از چاپ سررسید تبلیغاتی برای معرفی سازمان خود استفاده می کردند و کم کم به یکی از موارد مورد توجه در تبلیغات قرار گرفت.
در حال حاضر می توان گفت همه شرکت ها ، سازمان ها، ارگان ها و … از سررسید های تبلیغاتی برای معرفی هرچه بهتر خود به مشتریان ، احاد مردم و مخاطبان استفاده می کنند.
سالنامه ایران در سال ۱۲۹۱ به نام سالنامه دولت علیه ایران تغییر نام داد از همین سال به بعد به ضمیمه کتابهای «دارالطباعه» و سپس «انطباعات» انتشار یافتهاست.
در این سررسید مطالب مربوط به سازمان های دولتی ایران را دوایر دولتی می فرستاده اند و اطلاعات راجع به کشورهای دیگر را خود اعتماد السلطنه با دستیاری فروغی تهیه میکردهاست. آخرین سررسید ایران در سال ۱۳۱۳ به دلیل «ترجمه شرح حال مادموازل مونت پانسیه» که ضمیمه همین ترجمه نیز بود، توقیف گردید.
هر ساله با توجه به افزایش قیمت ارز های مرجع مانند دلار و به تبعیت از آن افزایش هزینه های واردات کالا، مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین هدیه تبلیغاتی همین سررسید تبلیغاتی می باشد.
همین عامل مهم ترین علت جهت اهدای هدایای تبلیغاتی است.
زیرا علاوه بر ارزان بودن نسبت به سایر اقلام، کاربرد گسترده ای در بین عموم دارد. اما شاید نکته اینجاست که چرا ما سررسید 1402 را هدیه می دهیم؟
بهترین پاسخ این است که با این هدیه تبلیغاتی همیشه جلوی چشم مشتریان و مخاطبان هستید و لوگو و برند شما در ذهن مخاطب شما ماندگار می شود.
هر زمانی که هدیه شما را مشاهده می کند به این فکر می کند که جدای از مباحث تبلیغی ، احساس ارزشمندی ، دوستی و تعامل به او دست می دهد. چرا که هدیه دادن دوستی ها را پایدارتر می کند. حال با هر هدفی که باشد.
مورد دیگری که می توان به آن اشاره داشت این است که این هدیه شما همراه با تبلیغات برند شماست و قطعا در صورت نیاز به خدمات شما از سوی مخاطبان شما اولین گزینه برای همکاری خواهید بود.
مدیران موفق به هدایای تبلیغاتی به چشم هزینه نگاه نمی کنند. تمام هزینه هایی که شما برای هدایای تبلیغاتی انجام می دهید عملا سرمایه گذاری برای کسب و کار خود شماست.
خرید سررسید تبلیغاتی با توجه به سایر پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت می تواند متغیر باشد. شاید شما بخواهید برای شرکت های برند ملی و معروف هدایای تبلیغاتی ارسال کنید. در این حالت قیمت خرید سررسید تبلیغاتی بالاتر از سایر انواع آن خواهد بود.
خرید سررسید تبلیغاتی با قیمت مناسب تر نیز امکان پذیر است و عموما پیشنهاد ما نیز به اکثر مخاطبان با توجه به نیاز آنان استفاده و خرید سررسیدهای تبلیغاتی ارزان تر می باشد.
از دیگر عواملی که روی قیمت سررسید تبلیغاتی تاثر می گذارد جنس کاغذ آن می باشد . جنس کاغذ هم با توجه به استفاده ای که از آن می شود فرق می کند.
معمولا زمانی که مشتری برای گرفتن قیمت و خرید سررسید تبلیغاتی تماس می گیرد یا در سایت سوال می پرسد ابتدا کارشناسان ما مورد استفاده و لول فرد هدیه گیرنده را ممکن است سوال کنند. با این حال با توجه به جنس کاغذ ، نوع سررسید، جنس جلد آن، تعداد روزهای سررسید مناسب ترین سررسید تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می دهند.
از آنجایی که از طراحی تا تولید 0 تا 100 مرحله وجود دارد، تولید کننده می تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت و زمان تحویل داشته باشد. از آنجایی که از مرحله طراحی تا مرحله تولید را کنترل می کند و با حذف واسطه ها در قیمت گذاری، می تواند راحت تر و ارزان تر عمل کند.
نکته مهمی که به آن اشاره شد و یکی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت سررسید تبلیغاتی می باشد ، خرید شما از تولیدکننده یا دلال می باشد.
مثل روز روشن است که خرید این محصول از دلال و واسطه ها هزینه آن را بالا می برد. حال اگر برای تبلیغ کسب و کار خود به تعداد بالا از این سررسید تبلیغاتی سفارش میدهید پس در نتیجه قیمت نهایی که از واسطه خرید می کنید هم بالا تر خواهد بود.
چاپیتا بعنوان تولیدکننده انواع سررسید تبلیغاتی با چاپ بهترین محصول و ارائه آن به متقاضیان محترم این هدق را دنبال می کند که این هدیه تبلیغاتی با کمترین هزینه ممکنه به دست شما عزیزان برسد تا در کنار سرمایه گذاری که روی تبلیغ کسب و کار خود کرده اید هزینه اولیه زیادی را متحمل نشوید.
جای هیچ شکی باقی نیست که با توجه به افزایش افسار گسیخته هزینه های تولید واحد های تولیدی ، افزایش قیمت سررسید تبلیغاتی در سال های آینده بعید نباشد.
تلفن: 02177447970 - 05136084513 | فروش: 09108101813 | امور مشتریان: 09108101814
۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم
تلفن: 02177447970 - 05136084513 |
فروش: 09108101813 | امور مشتریان: 09108101814
۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم